Op weg naar onderscheidende beleving
We wakkeren het vuur aan!
Je merkt dat de waan van de dag bepaalt. “We doen het altijd al zo” en het kabbelt verder. Jullie gemeenschappelijke doel is niet helder. Dat is zo jammer, want daarmee is de betrokkenheid ook beneden peil en zijn je medewerkers niet meer trots op hun werk of het bedrijf. Je klanten krijgen waarvoor ze bij jullie komen, maar je verrast niet.
Wist je dat 70% van onze tevredenheid afhangt van de kwaliteit van relaties die we met anderen hebben? Je hebt goede mensen in huis, iedereen doet z’n ding, je hebt nog genoeg klanten. Toch mis je het gevoel van bevlogenheid, van samen iets bereiken, samen plezier hebben, enthousiasme. Dit heeft gevolgen voor je groei en innovatie en de aansluiting met je klanten. Het loopt allemaal, maar de ziel is er een beetje uit en het sprankelt niet meer.
Nothing great was ever achieved without enthusiasm (Ralph Waldo Emerson)
Je kunt het je echt niet veroorloven op deze manier door te gaan!
We leven in een beleveniseconomie. Enthousiasme en bevlogenheid laden de merkbeleving. Met gewoon goed werk of goede producten kom je als bedrijf niet meer weg uit de grauwe massa. Je onderscheidt je niet.
Ik adviseer hoe je de kracht van merkbeleving en enthousiasme kunt benutten en help groeien. Het sprankelt weer! We gaan aan de slag. En we gaan met elkaar in gesprek over de dingen die ertoe doen.
Ik ga in gesprek met jou, je MT, je medewerkers, (graag ook je klanten!). Er zit zoveel kracht in je team. En ik ben benieuwd naar hun verhalen, die zijn op zoveel fronten van grote waarde!
- Is het verhaal van je bedrijf of merk duidelijk? Waarom doe je wat je doet, wat is je purpose? En sluit dat nog goed aan bij de veranderde wereld?
- Kennen je medewerkers en klanten het verhaal? Hoe ervaren zij het, zit het in hoofd en hart?
- Als het verhaal klopt, is het gemeenschappelijke doel helder en daarmee ieders individuele bijdrage.
We identificeren welke (aanwezige) sterke punten in jullie cultuur passen bij het verhaal, vergroten die uit. En we zorgen dat de operatie, de processen en beleving aansluiten. Vaak ontstaan in deze gesprekken vanzelf mooie ideeën voor (nieuwe) concepten. Zo gaan we de kracht van beleving en enthousiasme benutten.
Ik help je zien hoe je je medewerkers in staat stelt te excelleren en je klant te verrassen. En samen de merkbeleving beter, onderscheidend kunt maken.
Zonder groots en meeslepende ingrepen gaan de energie, de processen en activiteiten weer stromen. De glimlach komt terug. En daarmee groeit het (zelf)vertrouwen, de trots, het enthousiasme en de bevlogenheid. Wat je aandacht geeft groeit. Dit leidt tot Superpromoters, ambassadeurs en een groeiende business.
Om OP WEG NAAR ONDERSCHEIDENDE BELEVING te gaan kom ik 2 x een dagdeel bij je op kantoor, want ‘daar gebeurt het’. Ik ga dan in gesprek met jou, je MT, medewerkers en graag ook klanten. Natuurlijk werk ik mijn inzichten voor je uit. De kosten zijn €1.499,- (excl. BTW, reis- en parkeerkosten).
Wil je samen op weg? Neem dan contact met me op. Mail me op danielle.vanwessem@burospark.nl of bel me op 06 5777 4278.